2011. máj. 31.

Kuszkusz koch málnamártással 5 perc alatt

Egyik hétvégén ellátogattunk az Ecseri piacra, ahol sikerült egy ezüst evőeszköz készletet beszereznem. A kiskanál felavatása céljából egy édességet készítettem kuszkuszból. Már egy korábbi bejegyzésemben írtam a kuszkuszról, és annak alkalmazásáról a candida-diétában, de itt is muszáj hangsúlyoznom, hogy a kuszkusz lisztből és darából áll, így nem kifejezetten alkalmas a diéta alatt, de könnyen helyettesíthető kölessel.

Kuszkusz málnamártással


A recept roppant egyszerű: az 1 bögre kuszkuszt 1-1 bögre forró víz és szójatej elegyébe tettem, majd kb. 5-10 perc alatt puhára duzzadt. Ezt követően szuflé tálkákba tettem őket, és nekiláttam a málnamártás elkészítésének. A mártáshoz a málnát pár kanál nyírfacukorral kevertem el. Hagytam állni kb. 20 percet, míg levet engedett és ezzel a lével locsoltam be a kuszkusz koch-ot. :-) A málnát le is turmixolhatjuk, de mi ezt önmagában fogyasztottuk.