2011. ápr. 12.

Csicseriborsó fasírt

Nemrégiben csicseriborsókrémet készítettem, amiből olyan sok lett, hogy muszáj volt kitalálnom valamit, amivel feldobhatom. Nos, így született meg a csicseriborsó fasírt, avagy csicseriborsókrém újragondolva. A krém receptje itt található.


Csicseriborsó fasírt


Elkészítési mód:

1. A csicseriborsókrémhez hozzáütöttem egy tojást, belekevertem egy csomó fűszert (köményt, kakukkfüvet, majoránnát) és kapott még egy kis sót és olívaolajat.
2. Ehhez adagoltam hozzá egy kevéske szárított búzacsírát (nagyon olcsó, és kiválóan használható joghurtba és sűrítéshez), és a masszából gombócokat formáztam, majd egy kicsit szétlapítottam őket.
3. A lepénykéket teljeskiőrlésű morzsába hempergettem, és olívában kisütöttem.




Majdnem teljesen olyan lett, mint egy igazi fasírt a fűszereknek köszönhetően, csak ez egy sokkal olcsóbb kivitel volt.